.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز
مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در ناوگان درون شهری مازندران از امروز کلید می‌خورد.

به گزارش شمال نیوز، شیرازی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه امید از امروز یکشنبه ۲۸ آذردر استان، گفت: این طرح در ۵ مرحله در سراسر کشور اجرا می‌شود که مرحله دوم آن مختص حمل و نقل درون شهری است.

او گفت: تمام رانندگان تاکسی‌های درون شهری، تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس، تاکسی‌های تلفنی بایستی با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به دریافت کد کیو آر و یا کارت واکسن دیجیتال اقدام کرده و جلوی شیشه ماشین خود نصب کنند.

شیرازی درباره فرصت رانندگان برای دریافت کارت واکسن، گفت: رانندگان از فردا به مدت یک هفته فرصت دارند تا در این خصوص اقدام کنند.

او گفت:رانندگان در صورت عدم تمکین در ابتدا جریمه شده و اگر تمرد آن‌ها استمرار داشته باشد نسبت به لغو پروانه و مجوز فعالیت آن‌ها اقدام خواهد شد.

شیرازی گفت:این طرح باهدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان انجام می‌شود.

علی شیرازی گفت: با اجرای طرح غربالگری هوشمند در بستر سامانه امید، در چارچوب مشخص، واکسن گریزان شناسایی و طبق ضوابط جریمه می‌شوند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.